nukilan hati

Oct 1, 2010

sabarnya menanti pasti!!

pagi nan indah 
.1oktober sudah mnjelang niii.
heiisssshh.. +.+
.assignment tersusun2 jep.
at last, 
assignment for management da selesai 
walupn aku buat tp mcm ta siap
selebihnya 
chinese girl lam group aku 
yg truskan
act,
aku smbung keje akak 'wokey'
dushhh3!!
susah meeehhh 
maw smbung keje org
susah sgt2!!
aku ta suke 
smbung keje org okek..
but..
aku tabahkan hati ehhh..
truskan selagi mampu..
dri aku lari 
ta buat keje satu haprak pn 
dlm group tuh,
better aku buat..
kang..??
serba slah menebal knnn!! ^^

slesai satu keje..
okek!! 
tapi tuh 
still ta dpat 
membuatkan aku 
melompat lebih tinggi 
okekkkkk!!!
still 
have another assgnment
...fuuuhhhh...
help meee plliizzz

aku ta tdo lagii
sebab
maw habezkn 
assgnment account 
with my lovly groupmate..
az n ja!! 
woayyeeaahhh...
thats great ha!!
buat assgment 
smbel 
mmbalas komen 
kt fb tuh!!
hahahaha!!
ye lah knnn..
muke buku tuh 
bnyk bgi maklumat 
tntang assgnment 
yg perlu kite buat 
knnn?? ^^
kurang2...
dapat juga la 
hilang sket beban 
yg trasa!!
serius..
bnyak maennn...
ada lg sorg.. 
fa...
tp dy 
da wat sbhagian 
assgment tuh..!!
bgoz jugak tuhhh... ^^
btw!!! 
helloooo...
smpy ke subuh still 
ta bley siapkann..
punya la 
'aramak' 
'pencucuk simpanan maklumat' 
kepunyaan fa..
ta jumpe2..
heiisssshh..
mne dy simpan sbnarnya niihh??
ta bley slesaikn sume..
huuuuuuuuuu =.=

test 2 
for 
matematik akaun!!!
urgghhhh!!
sempat ke maw revisionnn???
hope dpt la...
tamaw kuciwa dgn resulttt...

quiz eco 
y dberi msa 
2mggu 
still ta sentuh!!
alamak!!!!
na kne jadi 
pakar ekonomi 
plak nntiii...
ni individu pny keje!!
haaa...
hamek kaooo!!
sedap2 dpt group work...
daaaa...
indv la puleekkkk!!

case study 
for marketing 
menanti!!!
yeaaahhhh...
case study lgi!!
ni 
aku n group 
buat perihal IKEA!!
urrgghhh!!!

^^ 

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛