nukilan hati

Sep 27, 2010

TA perLU bACA!!!!

na blah dari cni kejap 
aci tak????
aci taaakkk???
aku ta tawu ape aku rse!!!
tapi aku na blah 
dari cni sekarang!!
dan utk pengetahuan!!!
bukan buat SELAMANYA!!
tapi hanya utk SEMENTARA!!
S.E.M.E.N.T.A.R.A!!!!
pleaseeeee.....
let me....
aku rse pressure sangat2!!!
tader sape salah..
yep!!memg tader sape slah!!
tader sape mngumpat!!
tader sape mngata!!
tader sape pn wat salah!!
tapi..y???
aku rse cm 
ada someone yang 
benci aku???
aku rse cm 
ada someone yang 
tanak kehadiran aku 
kt cni???
aku rse tertekan sangat!!!
y???
aura tuh cm kuat gler!!!
help me pleasssseee...
beri aku 
ketenangan 
...ya allahhh...
beri aku 
kekuatan 
...ya allahhh...
elakkan 
segala kemungkinan buruk 
yg akn berlaku 
..ya allahhh..

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛