nukilan hati

Sep 18, 2010

18septEMBer

birthday adik aku yang ketigaaa...wohhooo!!!happy birthday taw!!
tapi aku ta der ngan family..
family aku nunkat kedah sinun..aku eh kat jb sinin!!
huuuuu... =(
aku with family mak lang sekarang..
wow!! buat open house niii..
kt sinin aku rapat ngan anaknya si mak lang merangkaplah sepupu aku.. aisyyy!!
niii aku with de aisyy okek ^^ muke letih an??huhh 
yuk!!kitorang bajet cam bez r..
pakai kunun2 cam chumill lahrrr!!
tapiiiiii...eh????
peringatan yep..bukanla maw ngorat laki-laki yang datang okek? ^^
ye la kan..
kawan2 si abangnya ramai jugak yang datang an...
kitorang sebenarnya sukasuki sebab na bergambar!!heeeee

serius penat ta terhingga..
kunun2 awalnya na bergambar an??
alek2!! ni haaaa..
terlekat kat dapur an..
membasuh pinggan mangkuk jep..huhhheee
eishh!!atie ta kesah pun...suka lagi ad laaahhrr!!hahaa..
i like diz job okek!!hohooo ^^

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛