nukilan hati

Sep 22, 2010

roomate apa ada?? $$

aku maw roomateee!!huwwwaaaa....
yeaahhh..aku tawu aku maseh ada kawan walaupun aku tader roomate...
tp aku maw roomateee sekaranggg...tolonglahhh..bosanlah duduk sorang2...tawulah sorang2 kekadang tuh bez..yeahhh...ada privacy kn?? ^^ tapi..aku still na roomate...huhuuuu...bosan niii sesorang jep kat bilik...na cakap pun sesorang..waduh2..takan na sentiasa g bilik orang laen..ta bagoz jugak knnn!!huuuuu

heiisssshh..manyak komplen eh ini budak aku nih..da bagi dok sesorang tuh pun maw bising...heeee... ^^
 uhukkk...janganla marah..

aku tawu aku suke dok sesorang..boleh wat ala2 banglo kn!!ta yah share2..huhheeeeeeee
tak2!!aku suke shareee...sharing is caring knnn..huhuuuu....
tapi kalau ada roomate,tamaw roomate lakkk...heissshhh...ta sedar dek untung eh...terima lah atie oiii..
terima seadanya okek...

seek noise in the silence!!!pllleeeaaassseee atiiee...
where, wherever there is excitement... ^^
yeaahhhh!!caiyok2..

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛