nukilan hati

Sep 24, 2010

ape yEEEP??!!

woooww!!! test 2 utk management!!perghhh..
study tapi cm ta msuk jep!!
bahaya kodd!!urggghhh!!!!
na pegi dah satu hal....hujan lebat woooo..
gila r!! naseb baek sempat patah balek 
amek payung comel aku tuh!!huheeee
basah gilerrr..
ups...da kata pun hujan..memang sah2 la basah..heisshhh..heeee
hurmm..kn bez kalau hujan lebat tuh bertukar kpada salji!!heee ^^






eh...berangan pulek..

ha!!hujan lebat???
erk....cm ada petanda lak knn..
harap2 bukan apa yg aku fikirlah!!tidaaakkk... 
hope dapat result okek lah..ta maw kuciwa eiihhh..

bywfdyubjbsuawiuhijoiwejomslkm#$@%%&)(@@#$$!@#$jhbsudbuhndkjnnjtr

malam pulek ad klas ganti account la pulekkk...
huuuu...berat gler na pegi...
na rehatttt....cuti ta puas lagi lahhhh...
urghhhhh!!
=>tunggu bas..
tunggu punya tunggu..
bru terperasan nset tertinggal kt bilik..
adus...
"ermmm..aci tak,kalau aku balek amek nset?"
"aci2!!cepat taw"
dan jalan dengan pantas 
dan bukak kunci pintu tuh
..dan masuk..
dan amek nset aku tuh
..ha..
..kluar dari bilek..
terus sarung kasut n jalan..
dah!! 
busssss(kelam kelibut aku lari)
..dalam bus..
na taw apa jadi?
aku pandang bawah
..daannnnnn...
ups!!
selipar jamban la weyhhh!!!
ha!!!!
adessss...ape lah aku nihhh..
sesuka hati jep sarung tadi...huwaaaa....

gfatywbhbhknsaismpoakpolwqnxbxyguwqlplpqljmsdksnuduuhdnsanudnjdh

daannnn....
today!!! i got follower!!
wowww!!!happy sgt!!hohohoooo

yeahhh...teman kuh!!
terima kaseh bebanyak sangat2 kepada...
^^

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛