nukilan hati

Sep 25, 2010

persentation in UTM!!!

azan subuh berkumandang 
trdengar sgt jelas dari bilik aku
sangat mengasyikkan ^^
wah!!
aku ta tido malam disebabkan 'gabra'!! 

y????
pucat ta muka aku??
hari nih kna wat presentation!!
FIRST TIME KAT UTM TAW!!
ada casestudy punya bengkel mehhh
ada 3 sesion!!
1st : discussion among d group member
2nd : preparation 4 d presentation
3rd : present about d recommendation

sangat2lah mendebarkan hati!!! 
group pertama plak aku!! 
adeyyy...
sememangnya aku ta brapa suka no 1 nihh..
aku suka no 2... ^^
serius!!
no idea tentang suma nihhh!!
serius serabut kepala..
dalam bus aku diam jep..
amek ketenangan..huheeee ^^

for d 1st session..
aku rasa down gler kooddd..
ktorang kne bincang tentang 
recommandation untuk 
mengatasi masalah yang wujud 
dalam case tuh..
recommandation about d teaching style..
..serius..
..senyap..sunyi...tiada suara..
..sume da blur gler time tuh..
..naseb baek lah..
juz ada group ktorang jep dalam kelas tuhhh..

 faci sesangatla bagoz..
love her so much!!
dia banyak bantuu.. 
banyak bagi clue!!
macam blue's clues tuh!! ^^

da  kluar dari kelas tuh..
trus cari port 4 discuss!!
perggghhh!!!
segala meja yg ada 
kt d06 punya blok tuh penuh eh!!
heh!! 
tader ke 1 pn utk ktorang!!
huuuwwwaaa...
taw ta...
ktorg da panjat smpai atas taw!!
penat sangat..
dengan na heret lappy syg aku 
yang smakin berat nih lg..
ta reti diet eh,my lappy nih..
hehehheheee....
ha!!!!
ktorang jelajah blok sebelah...
seb baek kosong!!
ta payah pnjat tangga lagi..
yeeaaahhh..
bincang punya bincang..
dan tibalah masa yang ditunggu2!!!
cuak!!!cuak giler..
first group yg present!!
pergh...debaran semakin kuat...
tangan mula sejuk dan sudah ada maw gigil!!
...hadeyyy...ta suka menda nihh...
..aku ta maw aku cakap mengarut..
..selepas 1 sentence aku cakap..
..nervous aku da kurang...
yeaaa!!!!
...masa berlalu...
aku meneruskan dengan point aku!!
..satu...satu...dan satu aku sebut..
agak confident walaupun sebenarnya 
aku tataw apa yang aku cakap..
hahhahaa...
da la tuh!! 
siap bagi contoh yang guna markerpen!!
wah!!
cm pro gle la eh!!
sedangkan hentam kromo jep!!
upsss!!
...hahahhahaaaaa...

akhirnya...
habez jugak mende yang 
aku rasa terbeban giler..
walaupun sebenarnya mende nih 
tader la teruk mane pn..
aku jep yang buat teruk..
heheee ^^

pas nih kne wat dy punya report plak!!
kawan..
buatkan boleh??
saya ta maw buat aci tak???
bolehlaaa...bolehkan??
saya tolong print je kan aci ta???
heheee

*group aku ada foreigner..
_dy dari turki!!wahhh...huhhee..
*suke jugaklah cakap dengan dy..
_dy belajar cakap malay... 
_tu pun tawu lepas aku tolong dy something 
n dy cakap "terima kaseehh"
_wow!!cm terkejut jugak time tuh..huhheee
_perkataan yang dia belajar time tuh !!
+++=>saya percaya kamu
+++=>abang kacak
+++=>comel
+++=>bagussss!!!

^^ pengalaman present====3p.m.==bk6,do6!!!!^^

my nametag for dat day!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛