nukilan hati

Aug 24, 2011

berjimba di rumah

erk???
eh. hai awak awak!
here we go.... 

hari nih aku bermaen dengan habuk
heh.. cerita maw lebih lah kann
^^
tader la manyak mane sangat 
na tukar segala langsir, pelapek meja segala bagai kann
hape yang aku buad semua sempat aku seludup masuk plastik sampah
diam-diam suda
wat hape menyemak segala bagai kalau ada tapi tak guna
tader paedahnye kannnnnn
kalau tawu kat mak tuh(!) erk..mampus gue.

dah habez dengan itu..
kita melepak dekat dapur pulak ek
ouhh..mengisi perut yang berkriuk.kriuk
eh!cop..puasa kannn ^^
jangan nak slah paham pulak niii


inilah projek untuk hari ini
done around 8 kot
aku dah cop untuk satu tupperware besar
khas untuk pegi u nanti
hoayeeaahh

^^

nota kicik : bila nak balek utm nih.. cepatlah masa berlalu..nak berjimba kat sana pulak(!)

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛