nukilan hati

Jan 11, 2011

lemah

aku lemah ta daya..
menyusun tapak demi tapak
melalui hari yang perit
bagai dihiris sembilu
sana sini bising ta terkata
menyoal itu dan ini
bertanya sebab yang entah apa jawapan
ku terus jua ke hadapan
=======================
mungkin aku SAJA YANG RASA
dan BUKAN DIA
di pandang sepi
entah siapa aku
dan kenapa ini
dan bagaimana aku
=========================
ah!!!apa perlu rasa ini
hanya mainan perasaan
ku tahu 
ku salah tafsir
tapi apakan daya
ini yang ku rasa
perkara penting ku rasa bagi dia
tapi
entah bayangpun pun tiada wujudnya
kenapa perlu aku di pinggirkan
kenapa perlu itu ku selidik sendiri??
?????
apa sebenarnya yang difikirkan??
mungkin aku hanya 
teman sekadar....
maafkan aku..

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛