nukilan hati

Jan 20, 2011

belayar bersama dilema

beriku waktu
agar ku punya masa
=====================
setapak demi setapak
kiniku sedar
betul!!!
aku makin berubah
mungkin tiada siapa terkesan
but!!aku rasa itu
mulakan jadual baru
dengan kesalahan yang bagi aku tersangatlah besar
sememangnya tersangat teruk
maaf teman!
maaf lecturer!
salah aku
ALL GO WRONG!!!
bila tersalah langkah
ini jadinya
aku da malas
keje sana sini aku tinggal
SEBAB
langkah pertama
aku da ta amek peduli
maafkan aku subjek2ku!!
TECHNO..maafkan aku
aku ta amek berat sal assignmentmu..
OB..maafkan aku
aku ta cintakan pembacaan
MACRO..maafkan aku
aku bosan belayar di atas sampan yang sunyi
tanpa pengetahuan sendiri
mungkin aku sesat kerana salahku sendiri
STAT..maafkan aku
mungkin aku terlalu ego dengan
susunan cantek pasangan2 huruf yang tersedia bahagia
di atas helaian indah bukumu
TITAS..maafkan aku
sesungguhnya aku ta pernah cuba
memahami kau sedalamnya
ENG..maafkan aku
aku ta pernah selesa
dengan gaya penampilan kauyang tinggi standardnya
koQ..maafkan aku
aku lelah meniti hari petang
====================
hanya maaf yang mampu ku hulurkan
maaf seribu kali maaf
ku tawu salahku
akanku cuba putar kembali perjalanan ini
======================
sorry guys!!
hey!!you know??
juz let me know if you not comfort with ,me
i'll be a good as you want..
just tell me, yeah!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛