nukilan hati

Jan 24, 2011

<<<<----...---->>>>

dengar sini!!

aku...!!!
kau tahu apa??
aku paling pandai berlakon..
suka??ta suka??
ah...apa aku peduli..
yang penting,
orang keliling aku setia dengan senyuman

aku..!!
kau tahu apa??
aku paling takut bila..
orang benci aku..
suka ??ta suka??
ah..apa aku peduli..
yang penting,
aku yakin aku disenangi

aku..!!
kau tahu apa??
aku ta suka di belakangi..
suka??ta suka??
ah..apa aku peduli..
yang penting,
aku tahu aku menghargai..

aku..!!
kau tahu apa??
aku sendiri ta kenal diri ini..
suka??ta suka??
ah..apa aku peduli..
yang penting,
aku menurut suratan takdir..

apa yang aku lalui..
akan ku hargai..
segala pahit manis..
akan ku simpan..
menjadi kenangan
yang memang pasti
takkan wujud kembali!!

kau, kau, dan kau!!
mahu tahu apa??
kita takkan mungkin berpatah balik!!
kita takkan mungkin kembali!!
jika itu yang kita lalui,
cuba terima seadanya

kau, kau, dan kau!!
mahu tahu apa??
kita takkan terdaya
kita mungki tersungkur,
tat kala kita mengejar
apa yang kita tahu
segalanya tak mungkin berulang

apa kau mahu??
kembali??
bertaut??
ah!!!apa kau...

-->>> farsha<<<--

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛