nukilan hati

Jan 4, 2011

new rumate!!

hyeee...
owh...
hati berbunga riang lah...
siap ada bunga2 sakura lagi nih...
yeeeeaaaa...
da dapat rumate sebenar!!
before nih memang ada rumate..
tapi bukan yang official lah..tambah 2 org..
hebat ta hebat aku??haha..
okey!!
sekarang yang official nyer taw..
owhhh...thanks god..
yala'aiii..
ap jer aku..
tah nape lah aku gediks2 happy nih..
same jer sebenarnya..
cuma..sekarang rasa kekok la pulek..
heeeee...
ta biasa lagi kot an...
senior..fakulti laen..
akanku biasakan diri dengan keadaan ini..
=============================================
patutlah aku rasa laen je..
time kemas barang semalam..
aku da kosongkan siket barang dalam almari sebelah tuh..
tapi still susunan yang bukan dari biasa..
ye lah kan..
na tdo sekali dengan rumate yang not official..
heheheheeee...
bez nih tdo ramai2..
da biasa cam ni sejak lepas raya last sem..
thx yeah my not official rumate..
taw tak???
aku sayang korang sangat2..
kau lah teman,kau lah musuh..haha
=============================================
balek dari kelas tadi kol 5..
sampai,terus rempuh bilik..
letak beg baek2 kat bilik..
malas aku na bawak beg g kafe..
tader maknanya la kan..
bilik dekat je..
then!!da selesai berjemaah makan dengan
not official rumate yang ku cinta..
balek..
okey..seperti biasa...
melangkah dengan macho..lalala
tup2!!weyh??asal miss tuh kua dari bilik aku nih..
eh??
'erk...baru ek??bilik 1044 yer??'
heeee...satu bilik lah cm tuh...
ohhhhh..okey...kelam klibut masuk bilik sbb bilik memang totally different..

hanya khas untuk bilik singleyang tastenyer macam banglo..

and yang sebenarnya adalah ini..sebahagian dari bilik..

lepas maghrib baru ley rehat siket...
dats it..fez class da ada assgment..lex2..
memang tengah semangat nih..no hal lah!!
wish me luck!!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛