nukilan hati

Jan 1, 2011

new yearrrr!!! welcome 2011

wut2!!
yeaaaa..da masuk 2011 nihh...
melonjak-lonjak kegembiraan..
ah!okey!!tak..
ta seronok lah!! da menginjak ke 20 an!!
weyhh...tamaw laaa..
na muda...belas2 tahun..
cam comel je taw ble dgr umur belas2 nih..
=
=============teeettttt============
=
ini sebenar nye aku na citer..
last day in 2010
begitu menyayat hati...
vios kesayangan ku a.k.a keta ayah aku
dilanggar dari tepi semasa aku drive
wush!!dush3!!
okey,tanak ingat perasaan tuh lagi..
giler besalah,menjadi pesalah terhadap keta tuh
tapi pembetulan kat sini
saya TAK BERSALAH
uncle tuh yang salah
dari lagak dia,gaya dia,
dari card yang dia bagi
[name card dia]
dia orang senang
dia orang baek
yer..turun2 je kete,
jumpa dia,
terus dia minta maaf..
dia tahu dia salah n dia tanggung sume
tak kesah la nak claim insurans o settle kat situ terus
dia tanggung sume

selesai kerja!!!
========================================
sangat2 bernaseb baek sebab uncle tuh baek
naseb baek uncle tuh mengaku dia salah
naseb baek penumpang aku ta jadi apa2
naseb baek ta laju sangat time tuh aku drive
naseb baek tader kete depan n blakang time tuh
naseb baek kawasan tuh senang na parking tepi
naseb baek hujan turun lebat setelah sume selasai
juz wait na g kedai for settlekn kecacatan kete tuh
naseb baek jugak sume orang still bley senyum lepas incident tuh
ALHAMDULILLAH
maaf yer korang kalau aku wat korang jadi sesak time tuh!!
btw!!thx yea all..
yang ta bernaseb baek nye..
kete vios sayang aku tuh
masuk bengkel selama seminggu
mf mak,ayah!!
tenten da susahkan mak ayah la pulek
tader pasal kete tinggal 1 je
yang susahnye sebab school da stat
dua2 na guna kete sebab school laen2
S.O.R.R.Y
========================================
adakah aku aku akan fobia dan berhenti bwak kereta??
tak mungkin!!
cam ne aku na jalan kalau aku tak drive
sabar pulak aku na nunggu somebody else ajak aku kua
memang tak la!!
hope!!aku kuat menghadapi nyer
malam 1hb aku da berangkat ke johor
tak menyempat lak aku na menetry bawak vios lagi
[kete lagi 1 tuh memang mnta mf la aku na drive,
semacam besar je bile aku bawak]
kene wait after dis pulak la
cuti sem kot..
ntah la
aku ta tawu nape aku ta amek kesah sal cuti nih
xcept mak aku dah bising soh beli tiket cepat
(asallak masuk bab laen nih!!)..hehe
=
==================================
sebagai penutup aku na tayang nih!!

ini kasut yang mak aku sempat capai 
time kelam kelibut na g tempat kejadian

ini lak mangsa yang ta bersalah..
tgk tuh..muka macam bukan mangsa je
ley gelak g pas kejadian tuh berlalu bile 
tingat balek muka seposen time jadi tuh


tQ!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛