nukilan hati

Jan 24, 2011

instict yg kuat??

kau guna ilmu apa nih?
siapa sebenarnya kau??
serius pelik!!
tapi memang ta tipu..
bila aku tersangat2 gembira..
ye lah..baru balik dri trip singapore kn..
(singapore,tutup kes dulu)
tetibe kan...dy muncul
kau!!!kau boleh baca perasaan aku yer?
serius ta tipu!!
bila aku sangat2 gembira..
tapi,terlabek plak..
dia..macam tersangat dengki dengan aku
muncul hanya kerana itu,itu dan itu..
ada kau pikir ke?
kau suka na potong perasaan gembira aku nih kenapa?
na join aku gembira??
eh..boleh jer..
lagi ramai gembira,lagi bez taw
tapi..
ta payah lah nak buat airmata aku nih jatuh
aku ta pinta
tapi dia meronta-ronta na mengalir
ye..saya!!
saya baek d sini..
saya sihat d sini
saya gembira d sini
tapi hati saya??
=D biar saya yang tahu yer..
bukan untuk sume orang tahu
cume,itulah..
aku perlu...
ruang
masa
tempat
someone!!!
bukan senang tapi gila
untuk lupakan orang yang
kita taknak lupakan
kita sayang
kita _ _ _ _ _
=====================
tolong aku untuk berdiri tegak kembali
aku tahu
cuma aku ta bisa
aku hanya berminat untuk fikirkan
apa yang orang fikir tentang aku
apa yang orang rasa bila kawan dengan aku
apa yang orang benci sebab aku
apa yang orang rasa bila kawan ngan aku
apa yang orang expect dari aku
apa yang orang...
apa yang orang...
arghhh!!!serabut gila bagai..
tolong aku keluar dari apa yang aku lalui!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛