nukilan hati

Jan 13, 2011

pelajar u

hye3!!
ha...terjah2... =D
pelajar u??
aku sebagai student u..
serius baru setahun jagung..
eitt...setahun pn ta smpai lg nih..
kat cni.. 
kekadang ada jugak terfikir..
banyak jugak la fikir mende nih..
tapi memang tak terluah pun..
rasa ta patut pun ada..
tapi malam ni..
aku sangat2 rasa mende nih perlu cakap..
kenapa yer..
kat sini taley plak kan hidup cam kat matrik dulu..
kenal jugak lah dengan ramai student..
walaupun bukan sepenuhnya..
tapi taderlah hidup dengan kumpulan sendiri jep..
ada jugak lah na kacau hidup orang lain..
cara orang lain..
pelbagai gaya..
pelbagai ragam..
cacar merba..
itulah kehidupan..
itu bagus!!
tapi kat cni??
weyhh...
memang sangat bez...
ta tipu!!
BUT
ta ramah dan semesra dulu..
boleh je na tegur sapa kalaupun ta kenal..
kat toilet?
ala..ape je..
boleh je na kacau2..
na tegur2..
kat cni??
derrrrr..
ade ke??
aku da rimas ngan keadaan ni..
bukan aku tanak tegur..
berkenalan..
berpas2 senyum[senyuman aku menawan ok..ok2..tawu2..tak pun]
uh..
da sesangat serik dan malas!!
apa jadi kalau sebelah pihak je yang menggedik-gedik macam tuh[aku lah tuh]
tapi balasan nyer..
jangan na harap sangat lah..
macam hidup kera sumbang pun ada jugak..
kat toilet r paling macam taley blah..
jalan sebelah..tunduk lantai..
pandang tempat lain..
buat hal sendiri..
habes segala macam na buat..
kembali ke bilik..
setakat geng sendiri je la na terjah pun..
ta de gaya jiran langsung kalau fakulti laen..
minta maaf lah kan...
grrrrr!!!!
nape macam nih??
ta sedap wo perasaan nih..
woit sane..woit sini..
da ta meriah macam kat matrik..
sedey doe...
=============================
okeylah...
with my group!!
sangat happening..
sangat meriah..
sangat gempak...
okey...aku pun ada family jugak kat cni..
ta der la terasa sangat kalau ta balek pun..
lalalalalalaaaaa

1 comment:

  1. biasala tu cik fatin oiiii.
    dak-dak U suka buat hal sendiri & ng geng-geng sendiri je. ^_^

    nk explain pun pjg sgt. so terpaksala terima hakikat ;p life kat matrik mmg beza ng U sbb jiran kiri kanan atas bawah semua knl. =p

    ReplyDelete

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛