nukilan hati

Dec 31, 2010

lepak bersama jiran

bersama merehatkan minda
planning last minute
after maen badminton bersama di
dewan sekolah mane tah..yang pasti name cine..
uhh...teruk betul ingatan gua..aesehhh..
malam terus sama-sama pegi
padang kota lama
makan malam di kawasan berdekatan
kedai makan kat sini memang kecoh giler!!
before korang melangkah ke kawasan food court tuh
korang kena bersedia dari segi mental dan fizikal
biler korang melangkah masuk je...
pap!!
okey!!anda,anda dan anda akan
dikerumuni oleh peniaga-peniaga handalan
yang berjaya membuatkan anda pening kepala untuk memilih makanan
diserbu dengan serta-merta
dengan bilangan promoter2 berjaya yang lebih dari 5 orang
dengan ketinggian getaran suara yang membingitkan
dengan segala jenis makanan di promote
erkkk!!!
ssssssshhhhhhhhhh!!!diamlahhh!!!
fuhhh...dengan sepantas kilat kitorang order 
supaya gegendang telinga tidak rosak
supaya kepala tidak menjadi senget
naseb baek time makan rasa tenang je..
my bro, i and my sis
................................................................
pancing ikan di tepian laut
bukan aku..
tapi adek gua bersama teman merangkap jiran gua
bapak-bapak la yang melayan mereka-mereka itu
dan kitorang berempat yang perempuan2 ini 
malas na amek pusing pasal itu2 suma
juz take time to....




 =========================================
eh!!dekat situ gua ada jumpa sama
orang ta berapa waras
tapi kan..perkataan bahasa melayu dia agak baguss
hebat doe
siap berpantun,bersajak gila bagai..
jalan,jalan dan berhenti..
jalan,jalan dan berhenti..
dan
berpuisi!!!
jalan balek dan berhenti, 
pantuk plak..
hahaaa
dia guna konsep sekeliling..
ada anak dara, dia sebut anak dara
ada yang bercouple kt situ, dia guna duduk berdua-duaan
ada family yang lepak kat situ. dia guna
 keluarga bahagia bersama
fuhhh...
walaupun agak kelakar d situ..
sekali dia tegur group aku nihh
maw pucat gak kat situ
hahaaa
eh!!bukan berpuisi je taw...ceramah pun dia bagi jugak taw
gila hebat r!!
aku salute r kat dia ^^

-------> beberama malam sebelum m'sia lawan indon!!
(bola sepak)

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛