nukilan hati

Dec 8, 2010

satu hari d kidnap!!

hye3...
^^

haa...ini bkn kidnap yg truk2 nih..
sye d kidnap spupu sndri..
bawak jalan2!!
huheheheeee...

ok...together..haiyyaa..thx pada batu yg sudi tlg amekkn gmbr ktorg.. *winkkk


putera idamanku..ohhh...

pose baek punyeee..

yeahh...bersama tuan camera[ecah]..

awccaaakk!!

ah..berangn jd super model..apakah??

k.azah!!dy lah yg sudi bwk sye jln2 with ecah!!
thx sis!! love u lahr!!

disebalek gmbr2 nih..
sbnarnya motif utama kua adalah..
membeli baldi!!
adesss...
baldi gue pecah dong..
percaya tak??
hahahha
serius tersentap..
kjadian mlm tuh..
smgt giler kwn aku sorg nih bukak pntu aku..
baldi aku smemangny blakg pntu..
sssrrrppp!!
pummmm!!
pergghh..
pintu aku dbuka dgn rakus..
baldi aku yg paling setia dr form 3 tuh pecah dek penangan dy..
huuuuwwwaaaa T.T
bldi kesayangan aku tuhhh..urgghhh..
hehhh...
tp skrg da ada pengganti..
huhuhuhuuuu...
hikhikhikkk..
tp melncong g jusco dlu lah..
sje jln2 cuci mata..
balek bru menyinggah danga bay..
bergambar..
^^

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛