nukilan hati

Dec 11, 2010

mENITI paper marketing finaL

hye!!
hurmmm...tetba lak tingat kes around sbulan yg lalu..
^^
mgadap buku yg ta brapa na btul lah
maen je yg bnyk rse nye..ehhheee..
may b sbb penangan bru dpt result kot!!

aku stdy technology management kt utm..
fez sem kt sne..
ok..
aku rse bhagia weyhh kt sna..
srius!!
suka gila..
tp...
still rndu zaman skul n matrx lah..
itu pastilah kn..(!) +.+

ok!!
fez paper aku adlh marketing..
hailooo..
dkt sminggu jugak lah aku mgadap subjek nih..
serius!!segalanya membaca!!
nek tepu aku..
17chpter na cover..
na tumpu betul2?
mmg tak la.. maen ta lupe mehh..
hehee...jom2..kita lihat ap yg aku buat...
teng3!!

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
 aku ade maen mnde nih...
mnde nih kwn aku yg punya..
heheee...syok gak la men mnde nih..

 tgk tuh...dy ley brtukar mnjadi..... >>>
ini...
dan ini yg aku buat!!! ^^

ok!!skrang smbung stdy...

maen lg...
nmpak ta pen colour2 ni??
haaa...
yg ni bkn utk wat nota...
tp conteng2..hehe >>

banyak lg yg aku decorate..
tp na tnjuk yg nih jep..
sbb yg laen secret!! shhp(!)

ahhaaa....aku stdy dtemani...


ini??
focus kt cermin ye..
uhukkk...
cermin tuh inspirasi aku na stdy!!
hahaa...owhh!!
so teruks!!hekhekhek..

eh!!!na tgk ta betapa teruks nye sye..
smpei kn...pg bilik jiran pn...
pkai slipar pn da tara btul mehhh...
hohohooo
my slipar is belang2 n pink purple tuh...ish3...

ha...lupe plak...
aku pn ada maen UNO!!
with my 'roomate', jiranmate..merangkap classmate!!

sgt happening maen mnde nih...
berterabur..dgn mnjerit nya...heishhh..
mmg ta ley blah..mengalahkn bebudak tadika!! ^^
eh??bukan stakat uno loh..
mnde nih ktorang gubah cket mnjadi game laen 
yg bley mmbuatkn keadaan mnjadi terlebih happening..
bukan setakat itu jep..
hmmmm...
dsebabkan final...
duniaku terbalek..
tdo siang,mlm berjaga..
so...
ble lapar..
kedai pn tarak bukak la ini macam..haiyyaa..
ap yg ktorang buat??

dats it!!!
mcD delivery...
yeehhh..
ini kmi mnjadi promoter utk mcD..
promoter tnpa gaji..
yg berdua itulah my 'roomate'..

itulah...
keje2 yg aku buat..
naseb baek la ada jugak A..
klu idaknye..
hey....
*wink
juz speechless

itu aje..setelah mngimbau kmbali..
aku rse..susah dan mustahel mnde nih akn brulang..

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛