nukilan hati

Dec 18, 2010

emosi ta tertahan

kuat sekali ingtanku pada masa lalu
rindu seyhhh
serius
rindu gila
==========================
aku rindu saat-saat aku bru mengenal dunia
waktu2 tadika
waktu2 skolah rendah
waktu2 skolah menengah bwh
waktu2 skolah menengah atas
waktu2 kehidupan d matrik
==============================
kawan-kawan yang takkan pernah dapat aku lupa kn
berbagai-bagai
pelbagai
bermacam-macam
ada jenis kanak-kanak
ada jenis stone
ada jenis blur
ada jenis ta amek kesah ap pn
ada jenis sensitip
ada jenis melawan
ada jenis buli
perggghhh..
segala macam pn ada
==============================
bila aku rndu
bila aku sunyi
bila aku sedih
bila aku tersenyum
bila aku berdoa
bila aku ketawa
aku sntiasa teringatkan waktu2 ini
berat rasa hati bila kenangkan semuanya
indah
suka
duka 
kelat
masam
pahit
masin
segala rasa suma jadi manis
itulah kenangan yg tak kan berulang
hellooo??
klu jumpa balek pun
takkan nyer kita cam dulu
tak kan mungkin sama
kita da laen
aku tawu
kita tetap orang yang sama
tapi
sedikit sebanyak
personaliti kita tetap berbeza
dari kanak-kanak riang
sekarang da besor cket lah(hehe)
==========================
rindu tahap gaban weyhhh
sekarang
da habez skolah
baru nak terpikir suma nih
serius
aku RINDU gila
tapi
apa boleh buat
tader ape pn weyhh
hanya tatapan gambar yang sedikit aku simpan
tuh pun mase time matrik
time skolah
haprak
satu happe pn tarak
sedey seyhhh

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛