nukilan hati

Dec 31, 2010

nyum nyummmmm

toing..toing..toing..
bola sapa melintas kat cni niiihhh...
grrr +__+
upsss...okek!!
nyum nyummm...
malam perlawanan bola sepak Suzuki AFF 2010!!
pssstttt!! sini2..
my family and my neighbour
men bakar2 kat rumah saya!!
waahhh...
ktorang bakar2 
bakar2??asal cam pelik je..ta nampak cam bakar la pulek
guna dapur gas lagi..heeeee
taper lah..aku na guna jugak perkataan bakar2
sebab sume panggil makanan itu
sotong bakar, udang bakar, kerang bakar dan ikan bakar!!
tinggal kulit kerang je yang mampu aku tunjukkan..heee
yang jadi model tuh LIN..jiran aku..
n gambar udang yang aku nak makan nih!!
tapi yang ni udang goreng..di curi sedikit untuk digoreng..

heeee..itulah yang kitorang makan malam tuh
sambel2 menyaksikan perlawanan tersebut
(ayat skema na mati..haha)
ehhh!!coppp
makan bersama sos yang ditempah khas daripada aku
perrgghhh..pujian hebat dari kalian amat dihargai
[nak jugak kan citer sal kene puji]
gud job!!
malaysia menang!!
gile meriah kat rumah..

gambar tengah tengok perlawanan tuh tader la pulek
semangat sangat na tonton kannnn... ^^
ok..itu jep yang na tunjuk

TAHNIAH BUAT PASUKAN HARIMAU MALAYA!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛