nukilan hati

Nov 23, 2011

(!) jangan BACA (!)

Ini suatu kisah yang selalu bermaen di minda
Bukan aku inginkan tapi bila kerna hati gusar
Minda maenkan peranan
Kekadang aku bingung
Aku hanya pandai membebankan diri sendiri dengan perkara yang tak perlu
Fikirkan itu ini tapi tanpa apa-apa tindakan
Fikir dan terus berfikir
Nak bertindak, ooo alangkah beratnya rasa
Tambah pula, bila nak bertindak je, ada lah yang tak kena
Mula lah nak fikir itu ini, segala benda negatif dah terjah masuk dalam fikiran
Dan yang perlu aku buat, duduk diam-diam, buat TAK TAHU
Ehhhh, aku ada perasaan tapi aku bebel dalam bilik je
Ehhhh, aku tawu aku bersalah tapi aku malas nak ngaku sebab taknak kau penat bila kau dah marah
Ehhhh, aku tawu aku tak membantu tapi ade kau perasan aku tolong kau dalam diam
Ehhhh, penatlah aku nak taip
Semuanya dah makin kusut

+ POSITIF LA +
Pergi la kau, negatif oooiiiiiiiii
Aku taknak kawan ngn kau
Aku nak kawan baik dengan positif jeeeee
Aku benci kauuuuuuuu

==============================
ini salah satu benda yang aku selalu fikir :

kepada seorang sahabat yang pernah aku kenal sedikit masa dahulu,
Tapi sekarang mungkin hanya kawan dengan jarak jauh
Sorry sangat2 kalau dah buat kau terasa hati or apa ja lah
Yang membuatkan kau tetiba je menghilangkan diri
Bukan ku tak mahu menegur
Tapi gusar di hati sangatlah menebal
Aku takut itu, aku takut ini, aku takut aku yang perasan
Mungkin kau tak pernah heran tentang diri ini
Tapi sejak menolak 'sesuatu' itu,
Aku asyik fikirkan tentang perasaan mu
Bukan ku tak sudi untuk terima, tapi memang itulah aku
Tanpa sebab yang wajar, ku tak mahu itu.

Kalau mungkin aku mampu
Inginku undurkan masa
Berpatah balek pada masa itu
Elak segala kemungkinan yang membuatkan aku dan kau berjumpa,
Elak segala kemungkinan yang membuatkan kita berkenalan
Kalau betullah, apa yang aku rasakan ini betul..
Aku tak mahu hati itu tergurus kerna aku

Maafkan aku..


==============================
Ehhhh…kan da mention kat tajuk tuh, jangan baca.. Ni utk saya je..
Tp, nce jugak la bila awak baca.. Kurang2 saya tahu awak prihatin.. =)
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa.. 

2 comments:

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛