nukilan hati

Feb 25, 2011

bila hati mula resah

hye3!!eit..
hye u ollssss..(suara menggedik2 na menyapa)
ehem!!ok cop..
sekarang na menjiwang..
da buang personaliti menggedik tadi ye..
bila hati mula resah??
apa yang membuatkan aku resah gelisah??
^^

=================================

..bila hati mula resah..

hati mula tertanya
hati mula berbisik
hati mula berkata- kata
adakah kau diciptakan untukku??
adakah dia sepatutnya bersamaku??
adakah aku dilahirkan untuknya??
bila hati mula bernyanyi
bila hati mula terbuai

ah!!!berhenti berharap!!
aku sudah mula menyimpan perasaan
aku sudah mula bermain dengan api
aku sudah mula leka dengan keadaan sekarang!!

tidak dan tidak
tolong jauhkan aku dari keadaan ini

aku mula terbuai dengan layanan kau
aku mula memberi perhatian pada kau
aku mula mencari pabila kau tiada
aku mula rasa sepi bila kau menghilang

bagaimana dan bagaimana..
aku ta perlu ini semua
aku lelah menahan perasan
aku ta ingin disakiti
aku ta ingin dilukai
aku hanya ingin sendiri
tapi hati ini....

*farsha*

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛