nukilan hati

Feb 21, 2011

MIDvalley



Aku punya teman terhebat
Aku punya keluarga terhebat
Aku rasa bahagia tak terkira
Senyuman ta putus buat mereka

19 feb 2011
Tatkala dipagi hari..
Wushdush3..
Pukul 8pg da menapak di sana
Helloooo??korang tader keje ke?
Awal pagi kot utk sebuah shoppg mall..
Grrrritulah apabila tersemangat
dengan suasana rombongan
Geng STRATEGI sama geng SMART



Bersama berganding bahu
Menyelesaikan kerja
D sana.. MIDVALLEY
Adanya pameran career..
Wush.one stone gain two bird..
Lalalalalaaaaaa
Sambil2 mengusha  peluang pekerjaan,
Sambil2 mencari sponsor utk
Karnival yang ktorang usahakan..
Peh3agak2..ada rasa hebat tak??
Erggghhhhh
Stop at there,..sini mari dengar dan lihat


Bermula dengan mencari toilet di sana..
Pasti lah kan
Merehatkan diri di dalam bus
Turun pasti maw toilet..haha
Teeettt..toilet maseh berkunci ok..
Terpaksa mencari dan menyelak di restran mamak ni..
Melepak, terlepak d sana..


Sekarang mndapat ilham mencari tujuan lain
Jalan,merangkak dan mengensot..
Ok..da ada hala tujustraight go ke depan
Ah.akhirnya terbuka jua jalan yang terbentang luas
Yeeehhh..sebelum masuk maw kene daftar dulu
Yeehhhaaaa..dapat beg freeeeada stiker olen lg aw..

Berjalan tanpa hala tuju pada mulanya
Dan segera mencari petunjuk
Kertas2 kerja maw habeskan supaya dapat berjalan
Okey..mencari president..dan minta tunjuk ajar
Perhati dan meniliti
Ok2pegi bertanya dan tunjukkan minat
Habis perbicaraan..dan mula keluarkan..
Erm..saya punya tujuan..
Kami dari satu persatuan di UTM,
Blabla..bla
Ini kertas kerja yang telah .
Dan saya berharap pihak tuan boleh membantu..
TERIMA KASIH..
Wahhhaaaerk..bukan aku yang cakap..
Geng bebudak lelaki yang banyak membantu

Aku??tah ap yang aku buat..yang pasti
Aku memang suka mendengar..
Kerana bagiku..
Bila aku senyap,memandang,mendengar dan meneliti
Aku nampak matang di situ walaupun wujudnya kesombongan
Da bila aku mula berceloteh itu dan ini
Okstop..budak2,kebudakan dan tak matang saya sudah keluar
Hehehhee
Selesai kerja around 12..

Take our timebut dunno!!tatawu na pegi mana pun..
Ye!!saya suka untuk window shopping..
Tapi saya suda tersentap sebenarnya
Apabila membelek satu kawasan pakaian
Dan ada yang menegur
'ala..bukan na beli pun kan'
Ahhh???apakahgrr
Sangat tersentap di situ..
dan terus berhenti utk membelek
Dan mengikut jejak langkah yang sepatutnya


jalan..jalan..jalan
then???ah..ala..
Aku memang fail kalu na ingat jalan
Jalan tanpa halu tuju boleh..tapi ta tawu na kembali
So..kene ada guard..kihkih.
..naseb baek ada fmily terhebat!!

bowling time!!
yeeehhhaaa...
sebenarnya saya ta kesah untuk join sekali
tapi!!
mengada,menggedik suda wujud



dush3!!!sila jangan paksa saya
saya tak akan buat kalau orang memaksa
sila ingat!!
saya ta suka diperintah
na ajak??
no hal..
dengan cara yang tidak mendesak..
saya akan buat dengan rela dan tersenyum..
tima kasehh
BUT!!
saya sangat gembira di situ
bersorak dan ber..bla2
yeeeaaahhh..
suasana yang sgt terbaek..
cantek sangat bila lampu dipadamkan
^^
thanx kawan,ajak saya melepak di situ



Around 5 da gerak balek
Singgah perhentian memang lame..
Dan bergerak pulang..memory dalam bus..

Aku takkan lupa..
Terasa tanak turun dari bus tuh
 =D ^^ C=

Tiba di bilik..memang saya selamat..
Mata ta mampu untuk d bukak lagi
Katil menjadi tempat luahan
Hahhaatidur sehingga 12jam
Happe kaw giler??grrr
Lalallalalallaaaaaa.

==========================================
Dzafirah!!
Kau kawan,kau teman..
Dimana kau,disitu aku..
Kau tiada aku mencari
Kau ada aku ta heran
Peh2..manada..
Kau sntiasa di hati ku meehhh..
0_0

Zatil!!
Sila senyum kawan..
Haha..sangat susah hati kalau dia ta senyum
Tapi sebenarnya
Itu dia..muka tanpa senyum
Tapi bukan untuk di bilik
but,i c...u can smile even out of d room
Gelak tader limit
Mengenakan orang memang ta benti
^^

Ikhtiari!!
Senyum ta henti
Tolong jangan berhenti  di situ
Teruskan dengan caramu
Membuatkan orang sentiasa tersenyum
Membuatkan hati sentiasa mekar
Membuatkan sahabatmu selesa bersamamu
+___+

Farhan!!
Jalan terbentang
Menuju tanpa arah
Tapi masih di kepala
Jalan mudah memang kau yang punya
Orang turun jalan manual
Kita memang hebat
Kerana kau, kita turun melalui lif
Ngelat memang ta kesah

Bukhari!!
Ehheeh..terasa seperti kau ayah aku
Menunggu di hadapan toilet
Hanya kerna kasihan kau pada aku
Sumpah membuatkan aku rindu ayah aku
Tahu kenapa,mengapa begitu?
Hmm..selalu kalau na kene g toilet kt kedai mamak
Memang ayah aku yang meneman
Ayah aku yang bersabar menanti
Sangat terharu dan rasa na nangis
@.@

Daud!!
Duit memang ta kesah na kua
Tader had punya lah
Makanan pas kat kau
Pasti belanja lah
Memang terbaek
Fries 1 ta cukup,4 sekali bagi
Pau??pergh2..sekali 2 pau taw..
Hehheeehh
e_e

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛