nukilan hati

Apr 26, 2011

terus berfikir


terus-terusan menjalani hidup yang indah
tiada siapa menghalang pergerakan ini
tapi...kita?
fikirnya sudah pandai
belajar sudah melangit
gerak geri dijaga rapi


indahnya hari semalam
tiada jaminan untuk esok
terkadang berfikir
dan itu tak pernah berhenti

tiada kesudahan cerita
cuma apa yang aku dapat
aku bukanlah seperti apa yang aku fikir
mungkin aku belum bersedia
mungkin aku hanya bereksperimen

hah??mana mungkin?
apa itu berlaku?
tapi kenapa aku setia?
aku??mungkin juga tiada yang lain aku jumpa
ok...ada..
tapi mungkin aku tak buka peluang itu
lalunya seorang jejaka
sebelah mata aku tutup
hati tak pernah diberi laluan
kejamkah aku?

aku dan dia?
hurm...pedih hatiku


takkan mungkin
hanya khabar pun
tak mahu dilayangkan?

kenapa ini berlaku?
aku bertepuk sebelah tangan?
jangan iya kan itu!!
aku tak sanggup lalui itu


tolong bantu aku keluar dari perasaan ini


*masih kepada lelaki yang sama seorang insan yang bernama M*

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛