nukilan hati

Apr 11, 2011

random post!!

fuh...hye awak..awak..awak sume!!
salam sayang dari saya ye awak..awak..awak..
=D (nice smile for all of you!!)
hey...
na tawu something??
kebelakangan ini..
serasa macam hujung minggu 
sentiasa dipenuhi dengan kehidupan riang..
tapi ntah kenapa..
sukar rasanya jari-jemariku untuk menari
bersenaman menambah post2 baru di page ini..
yang saya mampu hanyalah menaip di microsoft office onenote!!
hah???nape la type kt ctu!!nape tamaw wat terus je kt cni kan!!
on9 berjam2 jugak!!
okey..cop2!!
bukan happeeee...
manyak meehh assignment beratur..(citer na over je)
alasan memang banyak kalau na wat senarai..
bagi satu ni pun da rasa cam menggedik mengada..
yuhhhuu...okey2...
apa macam kalau saya bagi link diari bergerak saya??
hikhikhikhikhikhik...
upsss!!! jum2..

kita selak citer minggu ini....
bersama deejay :    

kita buka lembaran lama iaitu cerita, bab, kesah minggu lepas!!
eheeeyyy...jgn terkejut!! 
siap ada 4 rangakaian bagi weekends!!
sungguh rajen cik azzahazarinaspeaking nih!!


ohhh..ta cukup lagi nih...
ada lagi minggu2 lepas punye!!double minggu taw!!huhee


===============================
pergh!!! lapan antry skali aku masukkan 
dalam masa ta sampai setengah jam..
seperti makan kuaci di tepi pantai!!
hheheheee...sungguh terserlah kemalasan saya yer!!

AZZAHAZARINASPEAKING!!
link awak sangat banyak di post ini!!
erk...minta kebenaran untuk share yer awak!!!
maaf ta cakap dulu baru buat...
tapi saya ada dengar awak luluskan permintaan saya
(ntah bile aku dengar kaw bagi permission nih..hehe)
jangan marah ye,awak!!

LUCKYNURULAIN jugak!!!
saya pinjam sato entry awak taw3!!
huheee

okey!!bahagian permission da selesai!!!yuhhhuuuu...
pssss>>>
muka memang tataw malu amek entry orang..
hey3...orang yang saya kenal taw!!!thx yawww!!c u!!!

1 comment:

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛