nukilan hati

Mar 28, 2011

epi beday to U!!!

Ok!!get it..dpt gak post entry nih…
menurut dari post b4 nih yang ada menyatakan, mentionkan sal hari nih!!..
Yawww…come here bebeh!!get…just read…n senyum sopan2 na tunjuk anda suke ngn saya punya entry..hikhikkk…pffttt…ok…buat bodoh je ye ngn ayat td..uhuk!!

For this moment…come back to janah house…seperti entry nih!!
Okek….dan kembali dengan tema baru…hari tuh raya…dan sekarang beday plak…
Yeayyy…kek!!!belon!!!lilin!!!erk…belon tader mehhh..berangan jep..hehee..

Perjanjian bermual pada hari sebelumnya…b4 naek kereta bertujuh..
Bersetuju untuk menghadirkan diri afta zohor..get it!!after johor ktorang sampai umah ko eh janah..

Ups3…sni…
Ada masalah!!ada yang ta kene!!ada yang ta tersangka ini berlaku…huwwaaaa!!
Bajet pegi kol 2++
Okek!!sungguh malas na gerak dari katil pagi nya..tapi dsbabkan epi beday 2 u nih…di gagahkan jgk..
2.30pm, around that lah I mean…siap!!!yawww….aku,ira n azza!!
From kolej 9,utm…dengan penuh gayanya…penuh kesopan-santunnya..hehhhh
Ira mulakan langkah dengan gagahnya…mengambil kunci kereta sewa d AGRA k9..yeee…da dpt kunci..aku ngn azza??berhenti berehat di cermin besar..motif??gambar la weyhh..hehhe..

Tup2!!!dapat msj ira…ok…tawu duet kepuk2..tebal gile dlm poket tuh..dkt sejngkal pn maw mesej..nevebmind..ehehkk…bukak mesej…n…HAH!!!keta ta ley start???rosak???bateri tader???
Mak aihhh…maner penah na menelaah mnde2 nih sume…ta penah terlintas pn…huuuwwaaaa..
Ok2…coollll….kiter gmbr dulu ye..hehee…

======================================================================
Teetttt…cntact keta sewa len…[pehh]emrgncy…keta2!!!na sewa!!!plish3!!!
Okek!!get 1!!fuhhh…naseb baek ada…susah aw na dpt keta sewa hjung minggu nih..grrr…

Smentara tunggu keta besar[vvip] datang…ktorang…tettt…hehe..jum layan..


n…bile tibe d destination sepatutnya!!!


Sebelum masuk…..sempat lg kite shrek2!!

N here we go!!!tetttt..masa utk KEK!!



 Ok2…skrang kite melayan kek..hikhikkk

n…olohhhh….da na balek…bnyak yg d shrek2(bergambar) tapi ta banyak yg aku na masukkn…kdekut an aku..heheheee...


Mata saya besar..dan mata kecil itu dia!!amad!!!hikhik
Minta maap ye bukari!!!maap2..(tunduk kpala 2,3kali mnta maap..huhee)
 =======================================================
 EH!!!!COP2….
Ta cukup ngn siang…malam pun na gerak taw…
Eisshhh….olohhh…bukan g mne pn…
G u mall jep…kitorg layan movie!!
Sila-slalah selak page nih…akak gorgeous kite nih!!hehe..

MARS NEED MOM..
Not bad…gud for us…
Yang aku dapat through this movie!!

SILA HARGAI IBU2 ANDA YE!!??? =D

Sesungguhnya..aku mnta maaf kalau ada yang aku buat dan berkata-kata telah menyinggung perasaan teman2 sekeliling saya…aku terasa tidak berlaku adil sesama teman..aku hanyalah insan biasa yang ta mampu mengelak dari sebarang kesilapan…maaf yep!!!

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛