nukilan hati

Mar 6, 2011

penangan pantai

yeay!!!

akhirnya!!
dapat main pasir pantai
grrr!!walaupunnn... -.-"
eheek!!angin pantai

ahhh...
indah nyaman ku rasa
walaupunnn... -.-"
hehhehehhh
apa maksud walaupunnn -.-"??
eishhhh..shhhh!!diam..
biar hanya aku yang tahu..
by the way!!
thx kawan2!!
sayang korang ketat2!!

sangat2 okey!!

kurasakan sepi berlalu pergi
kurasakan sunyi pergi tanpa dipinta
kurasakan sakit itu tinggalkan aku

walau aku hilang dia
aku punya lebih dari kaw!!
kaw pergi??
itu ta bermakna duniaku terhenti

tapi..
ya..aku mengaku itu..
pedih sakit perit
itu aku rasa
tapi ta seteruk perkataan itu
kerana aku
bukanlah mampu untuk berfikir
hanya itu dikepala
aku punya senyuman membunuh penyakit
sakit perit pedih itu
mampu pergi tanpa ku pinta
aku hanya rasakan ia sesaat
kerna aku punya mereka

ahhhh!!!
sehingga sekarang aku mampu fikirkan kaw
tapi
dalam diam aku lupakan kaw
ntah bila dan bagaimana
aku akan betul2 terima ini

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛