nukilan hati

Mar 20, 2011

hidup bagai tali

aku pergi jauh


jauh ta terkata
membawa diri bagai terbang di awangan
terasa sayap luas seantero
eceh!!ehek

aku tahu kau maseh ada dengan ku
tapi di sini!!
inginku katakan
bukanku tergedik-gedik
tapi kata hati
membukti segala

hey!!
ta mungkinlah kan
kalau orang tuh benci kita
tapi still cari kita
kan??

hey!!
ta mungkinlah kan
kalau orang tuh da ta sayang kita
na menaip segala bagai
mengatakan dirinya sunyi!!

beb!!
aku ta tahu ini
tapi..
aku lelah menghalang segala
aku berani untuk sendirian
itulah
bila dia muncul!!
bila dia datang!!
bila dia mencari!!
bagaimana ingin ku katakan!!

sedih pedih hati memang ku rasa
tarik tali rupanya
hanya perlu sedikit tindakan
bagai orang gila aku jadinya

STOP!!!
thats it!!
apa kaw TENTEN!!???
sudah lahhhhhhh...


eitteee...korang...
sini dengar!!
sila jangan ikut seperti orang ini
TENTEN namanya
apa dia fikir dia siapa?
ta pernah berhenti menyayangi
orang yang ntah apa yang perlu ku sebut..
grrrrr!!!!



0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛