nukilan hati

Jul 6, 2011

give me some time..


aku sangat memerlukan itu
kerana
masa mampu mengajar sesuatu
masa mampu membantu memikirkan sesuatu
masa memberi peluang untuk kita menjadi lebih dewasa
i need it

nak tahu kenapa??
sebab
aku makin keliru akhir-akhir ini
sepertinya aku tidak mengenalimu
bukan kau berubah
tapi mungkin kerana
diriku yang tak pernah peduli
diriku yang sememangnya lalai

bukan ku tak mahu
tapi itu sebenarnya aku
tak mahu mencuba mendalami
keadaan sekeliling
siapa sebenarnya yang bersamaku

sikap lewa ku ini
akan memakan diri ku sendiri
ku sedar itu
tapi ku tak mahu untuk berubah lagi
mungkin aku lebih senang begini
 
akan ku coba memahami diri itu
cuma beri ku keselesaan yang lebih
untuk menjadi diri sendiri
 

 


 
 to help me know u better n better
 
i just need some time
 
 
 
 
 
---** just untuk luahan tiada makna **---

thanksssss

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛