nukilan hati

Dec 17, 2011

sesuatu di sudut hati

Kata hati yang tahu betapa jujurnya hakikat itu
namun tak mampu diluah kerana keadaan yang tak pernah mengizinkan
membuatkan aku sentiasa dalam di lema
penat memendam rasa
lelah meniti saat yang berlalu
tapi aku harus dan perlu
menyimpan dan menjaga dengan rapi
aku tahu saat itu
perasaan yang tak mampu diluah dengan kata
selesa tak pernah dapat di nilai
entah bagaimana damainya rasa hati ini
saat itu
aku lupa sesuatu yang indah dari hati lain
aku mula tak keruan
daun berterbangan perlu disisir penuh teliti
apakan daya, segala yang berlaku
penuh tatasusila bagai indahnya kelopak bunga
pergilah jauh perasaan sayang yang tak mungkin digapai
jangan pernah menyapa hati yang sudah lama mekar



+perluelaksesuatuyangtakpasti+

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛