nukilan hati

Sep 27, 2011

bila hati membeku #6

mendalami perjalanan diri ini
pergi terbang mengejar sesuatu yang tak perlu
tak pernah rasa penat
cuma kecewa selalu bertandang
bukan tak mahu pergi
tapi hati ini terlalu setia
kenapa sayang itu lebih
kenapa resah itu wujud
aku hanya mahukan dia
bersama mencapai indahnya cinta

tolong,tolong,tolong
hentikan aku berfikir lebih maju
sini kata perlu
sana kata tidak
sini yaken dengan dia
sana tak kenal hakikat dirinya

aku tahu, aku lebih kenal dia
perasaan ini lebih dekat dengan nya
ya, aku degil
sangat dan lebih dari perkataan DEGIL itu
kerana aku tahu
dia hanya untuk ku

situasi tak melambangkan apa yang di rasa
hanya diri memahami 
kerana apa yang disampaikan
tak semestinya sama dengan apa yang diterima

+ JIWA KOSONG MELAYARI HARI +

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛