nukilan hati

Sep 28, 2011

ledakan rasa hati

magis yang ku rasa
ringan ku lalui
hari ini datangnya bahagia
mungkin benar
melepaskan lebih baik dari
membekukan hati, tak terima situasi sebenar

ku faham apa yang kalian fikirkan

bagi yang rapat dengan ku
situasi yang berlaku adalah normal
kembali dengan situasi sebelumnya
awalnya konflik, akhirnya bahagia

bagi yang tak pernah kenal aku siapa
situasi menjadi tanda tanya
apa sebenarnya yang berlaku
atau mungkin tak pernah ambil pusing pun kan
=) entah apa yang terbeban
keluarkan dengan ayat berbelit
terangkan tak sampai tahap

aku hanya boleh tersenyum
kerana bagiku
hanya yang memahami mampu merungkai semua ini
aku ingin luahkan dalam cara ini

aku tak tahu apa yang akan berlaku
aku bukan ahli nujum hebat menilik hari esok
cuma ku ingin katakan di sini
aku tekad mencuba
melepaskan dengan senyuman
ya, aku takut untuk mengaku
aku boleh melupakan hari itu
tapi tabahnya hati hari ini
membuatkan aku ingin terus berjuang
terbang jauh seperti helang

sebelum ini aku tak kotakan semua itu
kali ini ku tekad habis-habisan
bantu aku terima segala apa yang tertulis

+ berikankuruangdanpeluang +

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛