nukilan hati

May 16, 2011

dinner koQ

[(cita da lapuk,tapi still na masukkan)]


toing..toing..toing..
assalamualaikum!!apa khabaq nih? =)

okey..cop..cni meh..
kita masuk mood
bermadah ta hengat..
kita zaaaasss!! hehe

===============================

hari berganjak tak henti
masa berdetik mengejar kenangan yang dicari
adehhh..sungguhku kata..
bebanku rasa pabila diberi pilihan
30peratus markah untuk final test
final test = hadiri dinner.. hah????
okey...aku rasa korang akan cakap
tuh lah paling senang...dinner je kot..
p makan..dah tuh..balek
kenyang pun dapat..
grrrrrr...perghhh..apa kaw!!
dengan na pikir baju...kasut..
ok..tu tipu...
aku ta suka sebab tader geng yang berkerumun ramai..
heheheeee!!ok...still mood ta okek...benci3!!
sungguh ku TAK MAHU!!
tapi...dalam mengelak...
iye2...aku kena menurut apa yang telah tertulis
pelajar yang mengikuti kursus PROTOKOL & ETIKA SOSIAL
perlu menghadiri dinner untuk final test yang akan di evaluate oleh penilai yang terlatih
uhhhh...sungguh...aku takut untuk hadapi itu..

malam itu datang jugak...
lagi ku kata tak mahu..
lagi cepat dia datang padaku..
punya bebal tak maw p..
sampaikan..petang hari nak kena g dinner tuh
baru kalut nak g bayar kat pusat koQ
eheyyy..kira okey lah tuh dari ta bayar an??hehe

=============================================
ssssssssssssshhhhhhhhhh!!!daftar...perasmian..dannn...
damn!!!di evaluate sorang2..satu persatu..
hah?????hahahaa...hamek kaw!!
dalam kepala tak pikir itu..
ingat dinilai dari jarak jauh..
peerrrgghhh...
ini tidak..
semua dah di susun rapi..
dush3!!!rasa nak p pelangkup sorang2..hueheee!!
ok fine!!aku still ada kawan kat ctu..
still mampu chill...senyum tak tinggal...hilangkan nerbes..hehe


~1~ pakaian
[ okey..cukup syarat..baju kebangsaan..aku pakai kebaya..tudung bawal ja aku layan...ye lah..sebab nya puan da bebel2 cakap selendang bukan asalnya budaya kita..itu aku ingat..=) ..kasut tutup suma sebab formal..erk!!yg tuh aku ,,,, tader nye..pakai kasut yg ada]

~2~etika makan
[ini aku sakit..ok2..memang la makan sopan sintun..tapi..orang nilai kita kot..mana tak gabra habis...eh!!jangan gelak...ini realiti...]

~3~sosial
[perghh...inin memang taley bla...pergaulan,pembawakan diri pun na dinilai..serius cuak!!nasib baik geng meja  makan uh semua mulut ringan-ringan..memang hebat nak bertikam lidah..ok tak..tuh aku tipu..mereka semua baik2 woh..tak lokek nak kongsi ilmu..siap bagitahu apa yang patut n tak patut..aku sungguh bertuah ada mereka..]


test itu berlangsung selama 2jam..yup!!memang tak lari macam paper final exam  yang lain..
cuma yang bezanya.. paper lain, da siap walaupun hanya setengah jam..korang ley loloskan diri,keluar dari dewan..ok..itu apa yang aku selalu buat..heh...tapi ini...ko kena tunggu situ 2jam..dah habis msjlis baru boleh blah dari situ.. kalau tak..nahas lah kau punya result..sungguh aku kata...gagal sebab tak beretika..la hai...dah sah-sah tengah exam subject etika..grrrrr!!!




huhheee
berlalu jugak exam ni kannn
kenangan jugak kannnn
tader la teruk mana pun bila pikir-pikirkan balik.


I LOVE U






0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛