nukilan hati

May 10, 2011

selesa itu PENTING!!

aktiviti tanpa perancangan begitu mengujakan
ye ke??
ok tak!!
sampai masuk mall yang da tutup
haha!!
eheyyy...kurang2 dapat jugak rasa suasana mall time tutup
korang ada??tak kan??hehee

==============================


1








2








3











selesa?apa sebenarnya??












aku..hanya akan menjadi aku yang sebenar-benarnya
pabila selesa bersama
ok!siapa suruh buat aku selesa..
terima lah..hahaha










===============================
ini sebenarnya tentang
cerita cinta sahabat
keluar mencari senyum tawa
mulanya movie lekat di hati
gegas-gegas cari pintu masuk nak g tengok wayang
zzzzuuuppp!!!
sori...
da tutup...
eh??hari nih hari apa??
kunun na tengok midnite nyer time la ek?
hahaha




=============================
kecewa!!
tak...selagi ada teman...
selagi tuh ketawa senyum riang takkan hilang
walaupun sedetik!
ingat walaupun sedetik
itu tak permah menggugat...
==============================
bazar karat...
lalalalalalaaaaaaaaa
sebenarnya aku...





takut dengan kawasan tuh..hehhe
sshhhh!!!
(baca pelan2..jangan gtawu orang laen aw)





tapi...ada kawankan...
so
kaki di ayun selari berdansa bersama hati yang melonjak
^^
===================================

last place











mcD!!
yawwww....
fillet-o-fish
tak pernah aku lupa
ehhheiiiii
kekasihnya
sprite!!

^^



di sini aku temui keselesaan
aku mudah bercanda
grrr
ok tak
ayat yang ntah mana aku dapat
word yang ntah mana aku mampu keluarkan
action yang tak diterima akal pun aku mampu buat
bila aku selesa

^^








thx kawan,sahabat, teman

0 comments:

Post a Comment

♛ copyright ✿ FATIN FARAHIN ✿ tenten ◕‿◕ ♛